Klantenservice

Klantenservice


Bestellen en levering

Bestellingen die voor 14.30 uur worden geplaatst worden direct verwerkt en verzonden via PostNL, mits de producten voorradig zijn. Producten die niet voorradig zijn worden binnen 3 werkdagen geleverd. Mochten er bijzonderheden zijn met betrekking tot de levertijd, dan zullen wij u hierover tijdig informeren. Al onze pakketten worden geleverd met PostNL. 

Verzendkosten:

Afleveren in Nederland: Bij bestellingen boven de €250,- exclusief BTW hanteren we geen verzendkosten. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten €4,75 excl. BTW.

U kunt uw bestelling ook op werkdagen ophalen bij ons filiaal in Deventer.
Wij zijn geopend tussen 08.30 en 17.00 uur.

Bezoekadres is:

Eeko Print B.V., Solingenstraat 8, 7421 ZT Deventer.

Afleveren in België:

Bij bestellingen waarbij het afleveradres in België is, rekenen wij per bestelling €4.75 euro verzendkosten.


Afkoelingsperiode

Wanneer u wilt afzien van uw aankoop, kunt u gebruik maken van de afkoelingsperiode. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending kunt u gebruik maken van onze retourprocedure om uw producten terug te sturen. Redenen hiervoor kunnen zijn:

Verkeerd besteld product:Wanneer u een verkeerd product heeft besteld, dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden via ons retour aanvraagformulier

Verkeerd ontvangen product of niet complete zending: Wanneer u een verkeerd product heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk zorgen voor een passende oplossing. 

Transportschade:  Wanneer uw bestelling tijdens het transport schade heeft opgelopen, vragen wij u contact op te nemen via ons contactformulier.

Defect artikel: Wanneer u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u gebruik maken van onze RMA procedure. U ontvangt dan natuurlijk 100% garantie.

Retourprocedure:

Voor het terugzenden van uw producten, maakt u gebruik van deze retourprocedure:

  • Binnen 14 dagen na ontvangst van uw zending, meldt u uw retour aan. 
  • Meld uw retour aan via het retour aanvraagformulier.
  • U ontvangt van ons een retourformulier met gratis antwoordnummer.
  • Na ontvangst van het retourformulier stuurt u de zending zo snel mogelijk op.
  • Belangrijk is dat de producten onbeschadigd en ongeopend zijn zodat we u het volledige aankoopbedrag kunnen crediteren. Wanneer een product geopend of beschadigd is, kunnen wij hier geen waarde aan toekennen.
  • Verpak de producten in een doos, zodat u hiermee transportschade voorkomt.
  • Het retourformulier met het antwoordnummer dient op de doos geplakt te worden. 
  • Na ontvangst worden de producten door ons gecontroleerd. 
  • U ontvangt een creditnota van het totale aankoopbedrag van de producten na ontvangst en controle, waarbij u aan bovengenoemde voorwaarden heeft voldaan.
                •  

Retour aanvraagformulier

Tip: controleer altijd eerst uw bestelling, voordat u de verpakking van de cartridge(s) openmaakt. Het retourrecht vervalt als u een verkeerd artikel heeft besteld, maar er pas achter komt als u de verpakking al heeft open gemaakt. 


Garantie Eeko Print cartridges

Op onze Eeko Print cartridges ontvangt u 2 jaar lang 100% garantie. 

Wanneer een Eeko Print cartridge niet aan uw wensen voldoet, meldt dit dan direct bij Eeko Print. Vul het RMA aanvraagformulier in of stuur een e-mail naar info@eekoprint.nl. Stuur ons een kopie van de klacht of melding van de printer samen met een statuspagina van de supplies en een foto van de cartridges die in de printer zitten. Hiermee kunnen we uw klacht snel afhandelen en waar mogelijk direct oplossen.

Door remanufacturing wordt een belangrijke bijdrage aan ons milieu geleverd. Eeko Print cartridges zijn gerecyclede originele cartridges, hiermee biedt Eeko Print u een duurzame manier van printer met de beste kwaliteit.

Garantie op de printer

Het gebruik van Eeko print cartridges heeft geen invloed op de garantie van uw printer! Mocht het in het onwaarschijnlijke geval zo zijn, dat een producent van ons schade toebrengt aan uw apparaat, neem dan direct contact op met Eeko Print. Wij zorgen ervoor dat onze leverancier de garantie van dit apparaat overneemt, mocht de klacht veroorzaakt worden door de cartridges. Deze garantie geeft u dezelfde zekerheid, die u niet alleen van het originele (OEM) product mag, maar ook van Eeko Print mag verwachten.

RMA procedure

Voor het terugzenden van niet goed werkende Eeko Print cartridges, maakt u gebruik van deze RMA procedure:

  • Vul het RMA aanvraagformulier in en geef aan wat de klacht specifiek is.
  • Voeg een kopie van de klacht of een foto van de melding toe
  • Voeg een statuspagina toe van de supplies en een foto van de cartridges die in de printer zitten.
  • U ontvangt van ons een RMA formulier met gratis antwoordnummer.
  • Na ontvangst van het RMA formulier stuurt u de zending zo snel mogelijk op.
  • Verpak de producten in een doos.
  • Het RMA formulier dient op de doos geplakt te worden. 
  • Met ons gratis antwoordnummer kunt u de zending kosteloos retour sturen via een PostNL punt.
  • Na ontvangst worden de producten door ons gecontroleerd en wordt gekeken of deze daadwerkelijk door ons zijn geleverd. 
  • U ontvangt een creditnota van het totale aankoopbedrag van het product na ontvangst en controle, waarbij u aan bovengenoemde voorwaarden heeft voldaan. 
  • Eventuele gemaakte verzendkosten van uw order worden gecrediteerd.
                  •  

RMA aanvraagformulier

Tip: Lees bij gebruiken van de Eeko Print cartridges eerst de gebruiksaanwijzing die bij de cartridges in de verpakking wordt meegeleverd. 

Originele toners en inktcartridges vallen onder de garantie van de fabrikant. 


Betalen op rekening

U ontvangt nadat u een bestelling heeft gedaan (digitaal) een factuur van ons die binnen 14 dagen voldaan dient te worden.

Eeko Print B.V. is een onderdeel van Eeko Group B.V. Alle rechten voorbehouden.